قصص سكس محارم مصرية مع ابن اختها والنيك والمساج

قصص سكس محارم مصرية مع ابن اختها والنيك والمساج

قصص سكس محارم مصرية مع ابن اختها والنيك والمساج, قصص سكس محارم ساخنة نيك الخاله الشرموطة من ابن الاخت المراهق, قصص سكس محارم عربى شرموطة محرومة مع ابن اختها والنيك بعد جلسة المساج الساخنة قصص سكس ساخنة

اسمي ياسر 21 سنة خريج معهد تمريض
خالتي سماح 41 سنة بيضا لبن قصيرة مربربة تخينة وبتلبس عبايات سودة بتجنن امي جسمها ابيض لبن زي جسم هياتم وجوزها مسافر السعودية وناس مبسوطين
المهم عندها 3 بنات رانيا الكبيرة 25 سنة على وش جواز طويلة مش رفيعة ومش تخينة جسمها مظبوط وبيضا زي امها وجسمها زي جسم مرڤت أمين كدا بالظبط
و تاني واحدة مريم مش طويلة زي رانيا بس اطول من امها ملبن بيضا لبن زي امها وجسمها مربرب كدا بس مش تخينة زي امها لا هي تحسها كدا شبه جسم ايتن عامر وهي مربربة بس هي ابيض من ايتن
التالتة يمنى قصيرة وقمحاوية شوية بس بطل برضو وعليها جوز فخاد يجننو بس هي اقل واحدة جمال في الشكل

في يوم من الايام خالتي قالت لامي اني اجيلها اديها حقنة قولت لامي حاضر وكنت من جوايا مبسوط اني هشوف طيز خالتي المربربة دي المهم روحتلها وخدتلها معايا الحقنة اللي قالت عليها وروحتلها البيت فتحتلي بعباية بيتي عادية مش ضيقة ولا حاجة قعدتتني بقولها اومال فين البنات قالتلي راحوا عند عمتهم مفيش حد دخلت عملتلي حاجة اشربها وجت قعدت جنبي قالتلي شربت العصير قولتلها يلا طيب قالتلي طب تعالى وخدتني ودخلنا اوضة نومها ولقيتها بدون مقدمات راحت رافعة العباية اول ما رفعت العباية ومكنتش لابسة تحتها غير سنتيان وكلوت لونهم احمر على جسمها الابيض اللبن دا ميلت ع السرير وقالتلي اديني الحقنة بسرعة ارجوك محتاجة الجرعة وهي بتهز طيزها وللدقة بترجها
المهم روحت انا قولتلها حاضر يا خالتو من عيني قالتلي اوعى تكون ايدك تقيلة ياحبيب خالتو قولتلها متقلقيش مش هتحسي بالحقنة قالتلي اومال هحس بايه وضحكت روحت ضحكت وجهزت الحقنة
روحت حاطط ايدي على طيزها قولتلها هشوف احسن حتة اديكي فيها الحقنة عشان متوجعكيش قالتلي براحتك يا قلب خالتو على مهلك
روحت قعدت اقفش في طيزها بقى واحسس على طيزها حتة حتة وهي مش مطلعة اي صوت
روحت مديها الحقنة وبعد ما طلعت الابرة من طيزها روحت بايس مكان الحقنة كدا قولتلها بالشفا يا خالتو قالتلي عمر خالتو وقامت لفت عليا وقالتلي بص يا ياسر انت زي ابني عاوزاك في موضوع قولت مفيش غيرك اللي هتعملهولي وهي بتكلمني وبزازها هتبظ من البرا قولتلها تحت امرك يا خالتو قالتلي ما عاش اللي يؤمرك يا حبيبي بص بصراحة انا جسمي كلو مكسر كدا وكنت سألت واحدة صاحبتي قالتلي خلي حد من البنات يعملولك مساج بس لما قولت للبنات انت عارفهم بقى قعدو يضحكو وافتكروني بهزر وانا فعلا جسمي قافش وحاسة ان المساج فعلا هيريحني قولتلها و**** يا خالتو انا لو بعرف اعمل مساج مش هتأخر قالتلي وانت فاكر المساج ايه دا انت هتدلكلي جسمي كدا ع السريع تخليه يفك قولتلها حاضر وكل دا انا بتعامل ان خالتو بتحب الهزار وعادي برضو كل دا بس حاطط ف دماغي ان جوزها بقاله فترة كبيرة مسافر وهي مش لاقيه حد ينيكها ف اكيد زهقانة
المهم لقيتها شدتني من ايدي قالتلي تعالى وراحت نايمة ع السرير على بطنها وقالتلي يلا يا حبيب خالتو ريحي خالتك قولتلها من عيني يا خالتو وبصراحة بدأت اهيج زيادة وانا بمشي ايدي على ضهرها وبدلكه وهي طرية زي ما الملبن روحت نازل رجلها من تحت قعدت افركهم كويس صباع صباع لحد ما حسيتها ساحت خالص روحت بدأت اطلع على فخادها الملبن نيك
قعدت افعص ف فخادها واهز رجليها كدا وطيزها تتهزر وانا زوبري واقف ، كل ما اجي اطلع بايدي ناحية طيزها اخاف من رد فعلها ف انزل تاني لقيتها فجأة بتقولي انت هتفضل اليوم كلو بتدلك رجلي بس ولا ايه
قولتلها ما انا دلكت كلو قالتلي لا اطلع فوق شوية لسه التوتة ، انا بصراحة فرحت وقولتلها حاضر يا خالتو من عيني وطلعت فعلا على طيزها بدأت ادلك من فوق الكلوت شوية وبعدين دخلت ايدي جوة الكلوت وبقيت ببعد فلقتين طيزها عن بعض وحسيتها بتتأوه كدا ومش قادرة تقاوم وانا عمال افعص ف طيزها الملبن اللي بتترج دي
روحت قولتلها انا خلصت ورا يا خالتو راحت اتعدلت على وشها وهي ضحكتها مالية وشها ومبسوطة
بدأت من رجلها وقعدت ادلك وبعدين طلعت من فوق من عندي وشها وبدأت انزل على صدرها وهي مستسلمة خالص روحت حاطط ايدي على صدرها من فوق البرا قولتلها خالتو مش عارف ادلك الحتة دي فتحت عينيها كدا وقالتلي انهي حتة يا حبيب خالتو شاورتلها قالتلي ماتقولي صدري ، راحت قايمة كدا فاكة البرا وقالتلي اتفضل يا حبيب خالتو انت شاطر بجد وبتريحني ، انا منظر بزازها خلى زبي هينط من مكانه
روحت ماسك بزازها قعدت افعص فيهم لحد ما هريتهم قولتلها يا خالتو هو انتي رضعتيني وانا صغير راحت ضحكت وقالتلي لا بشرمطة كدا قولتلها انا اتفطمت بدري وملحقتش اشبع من صدر ماما ، قالتلي وخالتك وامك ايه يا عبيط طب و**** عيب ، ارضع يا حبيبي براحتك انا ما صدقت وروحت نازل ع جوز البزاز الملبن المدلدلين دول وقعدت ارضع وهي حطت ايديها على شعري وقعدت تتأوه روحت مادد ايدي على كسها اول ما وصلتله بصتلها لقيتها بتقول خد راحتك يا حبيب خالتو اعمل كل اللي انت عاوزه وهي مغمضة عينها ومش قادرة تمسك نفسها من كتر الهيجان اللي وصلتله
قعدت العب ف كسها كتير وهي ف عالم تاني روحت نازل بقى ماسك الكلوت روحت منزله ولقيت قدامي كس ملوش حل وهي منضفاه ومفيهوش شعراية وشكلها كانت عارفة انها هتتناك مقدرتش امسك نفسي لقيتني نازل فيه لحس وهي راحت فاتحة رجليها وحاطة ايديها على راسي وتشد راسي ناحية كسها روحت قالع البنطلون على طول خالتي شافت شكل زبي وهو واقف كدا حطت ايديها الاتنين على خدها وقالت يا حبيبي يابني تعالى اما اريحك انت واللي مش قادر يقعد دا وضحكت كدا بشرمطة راحت ماسكاه قعدت تمص فيه شوية روحت ماسك شعرها انا وقعد انيكها في بوقها روحت جايب ف بوقها هي طلعتهم كدا وهي بتضحك قالتلي حبيبي انت اول مرة اكيد قولتلها بصراحة اه قالتلي متخافش انا هخليك خبرة راحت مسكته تاني بعد ما كان نام فضلت تمص فيه لحد ما وقف تاني قالتلي امسك نفسك وفعلا اتحكمت في نفسي عشان مجيبهمش بسرعة تاني راحت راجعة لورا كدا ع السرير وفتحت رجليها وقالت كمل جميلك وريح خالتك يا حبيبي قولتلها من عيني يا خالتو وروحت مدخلي زبي في كسها براحة قالتلي دخلو كلو يا ياسر ااه حلو اوي قولتلها حاضر يا خالتو ودخلتو جامد قالتلي يخربيتك نيكني اااه انا شرموطتك ياحبيب خالتي نيكني اوي اااه اححح بقالي كتير متنكتش ريحني اااااااهه وقعد انيكها كدا لحد ما جبنا انا وهي قومنا لبسنا وقالتلي بشرمطة هستناك تكملي الجرعة بقى يا ياسر قولتلها من عيني طبعا وروحت نازل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــ الى اللقاء في جزء اخر

Date: أبريل 4, 2020